سرزمین نوروز

دراین تارنما،مجموعه اشعار تالشی و فارسی، مقاله ها و طنز نوشته ها، اثر رضا نعمتی کرفکوهی ارائه میگردد.

سرزمین نوروز

دراین تارنما،مجموعه اشعار تالشی و فارسی، مقاله ها و طنز نوشته ها، اثر رضا نعمتی کرفکوهی ارائه میگردد.

پریسکه های رضا نعمتی کرفکوهی (4)

20 پریسکه رضا نعمتی کرفکوهی (4)

تحت نظر کارشناسی بانوی پریسکه ایران، آذر عاصمی


(( قسمت چهارم ))


********************



به عشق فردا

از دیروزم گذشتم

اما همچنان

در گیر امروزم



********************


دیگر سایه ام

با من قدم  نزد

از روزی که

غروب کردی



********************


برگهایت را به باد دادی

فدای شاخه هایت درخت

عشق است

به انتظار بهار نشستن ات



********************


شعر پاییز را

برمنبربادخواندی

غافل از آنکه

از تو گریزی نبود



********************


نیامدنت را چشم در راهم

وقتی تنهایی با من است



********************


به خوابم آمدی

به بیداری ام رفتی

ای کاش

درخوابم جا می ماندی



********************


سالهاست

در دریای نگاهت غرق شده ام

کاش موجی مرا می انداخت

به ساحل دل تو



********************


تا بی قرارش شدم


پرسید

اوضاع از چه قرار است؟



********************

دلم شور زد

وقتی طعم دریا را

از چشمانش چشیدم



********************


بودنم را باور مکن

من سالهاست

در تو

تمام شده ام



********************



دل به دلش که دادم

دو دل شد



********************


بعد از هبوط

سیب هم افتاد

عجب جاذبه ای داشت زمین

آدم؟



********************


آدم قبل از هبوط

چشمان حوا را

در نگاهش ذخیره کرده بود

تا در زمین گم نشود!



********************


معادله دو مجهولی یعنی

من چشمانم را بدوزم

وتو سوزن نگاهت را تیز کنی



********************


عشق کاشتم

نفرت درو کردم

در باغچه ای

که باغبانش تو بودی



********************


مژه ها فراموش کردند

آب جارو کردن چشمانم را

وقتی به تو خیره شدم



********************


تو را دور می زنند

اما من

دورت می گردم

آزادی



********************


بی حرمتی

به مینیاتور عالم است

اگر به رخت بکشم

ماه را



********************


تا مرا از چشمت انداختی

به زیر پایت افتادم



********************


انتظار کشیدنت

سخت بود

به دار کشیدم

خودم را



نظرات 5 + ارسال نظر
صهبای بیدگلی یکشنبه 12 دی 1395 ساعت 04:27 ب.ظ http://www.sahba313.blogfa.com

سلام و درود

پریسکه های زیبایی در اینجا خواندم

مثل

تو را دور می زنند

اما من

دورت می گردم

آزادی


و



دل به دلش که دادم

دو دل شد


و.....................



و

مانا باشید

سلام. استاداینقدردر تلگرام برای خودم مشغله درست کرده ام که دیگر فرصت نمیکنم به وبلاگها سرکشی کنم.این است که دوستان وبلاگی دارنداز من دلسرد میشن. ازسویی دیگر نیز اکثروبلاگها که اوج فعالیتشون از اواخر دهه 80 شروع شده بوده امروز که واردشون میشیم می ینیم تا سال 92 بیشتر ادامه نیافته .دنیای وبلاگ داره سوت وکور میشه دلیلش هم امدن تلگرام است. الان خودم یک گروه 100 نفره شعری راه اندازی کرده ام و مشغول شعرپریسکه در اون گروه هستم. شماهم اگر وارد تلگرام شده اید شماره تلفن تلگرامی تان را بدهید تا در این جمع شما را هم داشته باشیم. اگر پریسکه هم میگویید البته. فقط شعرپریسکه در ان گروه منتشر میشه

ندای شعر نو سه‌شنبه 14 دی 1395 ساعت 10:23 ق.ظ http://dolphindaneyai.blogfa.com

با سام و احترام ممنون از بازدید و نظرتون . شعر های کوتاهتون به دل میشینه

فروزنده جمعه 17 دی 1395 ساعت 05:01 ب.ظ http://forouzesh.mihanblog.com/

سلام
بیا پس بگیر
درس وفایت را
پشیمان گشتم از
رسم وفاداری

رضا محبی راد شنبه 9 بهمن 1395 ساعت 02:19 ب.ظ http://ijaz1001.blogfa.com

درودها آقا رضای عزیز ... عرض ادب و احترام دارم ... بسیار لذت بردم از پریسکه های نابتون دستمریزاد

رضا جان محبت کردی به وبلاگ محقرانه ام تشریف آورید . پریسکه من کجا و پریسکه شما کجا آقا رضا . فقط من با شما یک تشابه اسمی دارم وگرنه هنوز به جایگاه شما رسیدن فاصله های متمادی بین ما وجود دارد. اگر در تلگرام تشریف دارید شماره تلگرامی تون را اگر بدین خیلی خوشحال میشم باهاتون در ارتباط باشم . تادرودی دیگر بدرود رضاجان خاصَه لورَه برام.

سید عبداله جنت سه‌شنبه 19 بهمن 1395 ساعت 11:59 ب.ظ http://pishani.blogfa.com

سلام آقا رضا نعمتی کرفکوهی عزیز درودها بر شما بزرگوار با اشعار زیبایتان.شرمنده که دیر خدمت رسیدم.و صد البته تشکر ها از محبت های بیدریغتان نسبت به این حقیر.متاسفانه تلگرام ندارم

سلام . و ممنون سید شعرپریسکه. راه ارتباط با شما چیست حداقل یه شماره تلفن می گذاشتید تا با هم در ارتباط باشیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد