سرزمین نوروز

دراین تارنما،مجموعه اشعار تالشی و فارسی، مقاله ها و طنز نوشته ها، اثر رضا نعمتی کرفکوهی ارائه میگردد.

سرزمین نوروز

دراین تارنما،مجموعه اشعار تالشی و فارسی، مقاله ها و طنز نوشته ها، اثر رضا نعمتی کرفکوهی ارائه میگردد.

مجموعه پریسکه های رضا نعمتی کرفکوهی ( 3 )


20 پریسکه رضانعمتی کرفکوهی (3)

(تحت نظر کارشناسی بانوی شعر پریسکه ایران، آذر عاصمی )



(( قسمت سوم ))


********************


روی خاک خالی کرد

عقده های دل ما را

ابری که در باریدنش

مارا یاری نکرد


********************

با یک کویر تنهایی

به انتظارت نشسته ام

یعنی می شود روزی

باز برمن بروئی؟


********************

فیوز دلم پرید

تا مژه برهم زدی

قطع و وصل شد

برق نگاهت


*****************

دست به عصا شدم

از روزی که

راست راست بامن قدم نزد

سایه ام


****************

غنی شدم

وقتی

از رویم برداشتی

تحریم نگاهت را


******************

تا رسید بر سرم

خورشید نگاه تو

زیر پا گذاشتم

سایه ام را


*******************

خواستم با تو آغاز کنم

تو سوت پایان را زدی


*******************

از هیاهوی درونم

دیگر نیازی نیست

حواسم را پرت کنم

وقتی به خلوتگه دل تو می رسم


**********************

زمستان هم
نمک بر زخم جنگلی باشید
که از سالها پیش
خواب کویر شدن می دید


********************


سلمانی بلد نبود
درد سر را کوتاه کرد!


********************


آب از سرم نگذشت
وقتی
سربه سرش گذاشتم


********************


تا به پایت افتادم
دیدم
یکی به پایت نشسته


********************


سالهاست
درتو زندگی میکنم
مبادا
بی خانمانم کنی


********************


تا شدم کلاف سردرگم
سر نخ نگاهش را
را به من داد


********************


پادشاه قلبش که شدم
تاج سرم شد


********************


با آبدرمانی شفا یافتم
وقتی قند نگاهت
در دلم آب شد

******************

همچنان در دیروزت
پرسه می زنم
کاش به فردای تو برسم


**********************

آدرس خبرگزاری را دادم

به آنکه

جای احوالم پرسید

چه حبر؟!


********************

درد می کشم با ترازویی که

یک کف اش دل من است

کفه دیگرش دل سنگ تو


*********************

ماهی ها جمع شدند

گرد طعمه ی روزگار

وقتی پایم را داخل آب گذاشتم


*************************

نظرات 1 + ارسال نظر
فروزنده پنج‌شنبه 30 دی 1395 ساعت 04:23 ب.ظ http://forouzesh.mihanblog.com/

سلام بر برادرخوبم

مرگ عزیزت تسلیت باد ..
رحش شاد ...

سلام سپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد