سرزمین نوروز

دراین تارنما،مجموعه اشعار تالشی و فارسی، مقاله ها و طنز نوشته ها، اثر رضا نعمتی کرفکوهی ارائه میگردد.

سرزمین نوروز

دراین تارنما،مجموعه اشعار تالشی و فارسی، مقاله ها و طنز نوشته ها، اثر رضا نعمتی کرفکوهی ارائه میگردد.

پریسکه های رضا نعمتی کرفکوهی در قالب طرح (1)

پریسکه های رضا نعمتی کرفکوهی - قالب طرح (1)


********************



میرزا برخیر

که زورم به تنهایی

به تابوت جنگل نمی رسد



********************



تا راه اختلاس را

 یاد گرفت

با ابروانش

مرا بالا کشید



********************



به تک درخت غریب گفتم

باز اگر جنگل شوی

من گوشه اخم سایه ات را

به تمام لبخندخورشید نمی فروشم



********************



کفر است

آزادیخواهی

ازبند نگاه تو



********************



دیگر زلیخا دنبال یوسف نمی دود

در سرزمینی که

پیراهن ایمانش

از جلو پاره میشود



********************



پرکشید دلم

از قفس سینه

وقتی حواسش را

به سویم پرت کرد



********************



روسیاهی را

 دوست دارم

اما

برای موهای سپیدم



********************



هم کوپه تو شدم

وقتی دیدم

قطار زندگی باتو

ایستگاه پیاده شدن ندارد



********************



برای جنگل

 قامت خمیده ام

در کویر میگردم

به دنبال عصایی



********************



شیارهای چروک صورتم

سند جانبازی من است

در شبیخون روزگار



********************



دیگر

رغبتی برای مجنون شدن نیست

لیلی

مجال کاسه شکستن ندارد



********************



به امید شانه به شانه

راه رفتن با تو

سالها

پا به پایت دویدم



********************



انتقام بهار را

از خزان عمرم

خواهد گرفت

نگاه سبز تو



********************



هرچه

روی تو حساب کرده بودم

به هم ریخت

وقتی که رویت را برگرداندی



********************



دست به یقه ی آسمان شده بود

برای باریدن

دریایی که

بخاری از او بلند نمی شد



********************



خروار ها

خودم را در تو درو کردم

پس از آنکه

قطره ها بر من باریدی



********************



رغبتی برای پیراهن درآوردن ندارد

ریز علی زمان

در روزگار خاموشی مشعل ها



********************



افتادن

پاداش خوش رقصی برگ

درمقابل باد بود



********************



وقتی نقشه ها

میل بر آب شدن نداشتند

موج دریا به ساحل کوبید

نقش ماه را



********************



همه جای دنیا هستم

وقتی هرجایی


خودم را جا می گذارم


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد